Wie is Hey hey?

Over Hey Hey

Hey Hey? Dat ben ik! Stan Dresselaers.
Ik werk als ‘brand builder’ voor ambitieuze ondernemers en kmo’s die een frisse kijk op hun merk kunnen gebruiken.

Ik ben geen kunstenaar.

Ik heb lang als vormgever gewerkt. De creativiteit en de afwisseling van het creëren gaven me veel energie. Klanten waardeerden mijn talent en zagen me soms als een creatieve tovenaar die hun wensen kon raden.

Ondanks de voldoening groeide tegelijk de drang om net iets méér te betekenen dan het creëren van mooie plaatjes. Ik wilde de drijfveren van de klant begrijpen, hun echte verhaal kennen en waardevolle impact maken.

Ik begon creativiteit te combineren met mijn liefde voor psychologie en strategie. Deze ontwikkeling gaf me een nieuw perspectief op mijn werk. Vormgeven werd meer dan alleen esthetiek; ze werden dragers van kennis, betekenis en emotie. De discussies over “mooi” maakten plaats voor waardevolle gesprekken over doelgroepen, positionering en merkstrategie.

Nu help ik toegewijde experts, die met hun unieke kennis en kunde een verschil willen maken. Die uitblinken in hun niche, maar bang zijn dat ze kansen aan zich voorbij laten gaan en maar wat achter de feiten aanhollen. Ze dreigen hun relevantie te verliezen omdat ze merken dat wat ze vroeger deden niet meer werkt in de wereld van nu.

 

 

One of a kind

Of dat zeggen ze toch over mij. Ik ben geen wonderdokter maar ik kan je wel begeleiden – met al mijn ervaring – op jouw trip naar een authentiek en relevant merk. Ik help je om je unieke waarde te verhelderen, je doelgroep te begrijpen en een krachtig merk te creëren. Kortom alles wordt klaar gestoomd om je te doen groeien.

Wie is Stan?

  1. Jouw klankbord, met een scherp oog voor detail.

Ik ben meer dan een sparringpartner. Door mijn sterke beoordelingsvermogen zie ik kansen en valkuilen die anderen missen. Ik belicht ideeën kritisch, maar met respect, waardoor sterkere keuzes ontstaan.

  1. Actief luisteren, met oog voor de grote lijnen.

Verbinding en helderheid zijn cruciaal. In onze gesprekken ga ik dieper in op jouw drijfveren en visie. Door te luisteren en te bevragen vind ik de rode draad in het verhaal die nodig is om de juiste impact te maken.

  1. Ver voorbij het alledaagse, met impact op de lange termijn.

Mijn visie reikt verder dan de grenzen van een eigen niche. Ik leg het bedrijf en de persoon in de weegschaal naast de context van de maatschappij en het verlangen om impact te maken. Zo ontstaat een business met een diepere betekenis, die resoneert met de doelgroep en een blijvende positieve werking biedt.

  1. In alle rust

Ik heb niet voor niets mijn kantoor in de abdij van Tongerlo. Het is er rustig, veilig en ik word er niet gestoord. Ideaal om diepgaande verhalen te creëren en de mensen achter het bedrijf te leren kennen en om ze sterker in de markt te zetten want hey, iedereen is uniek!

  1. Okay, ik vraag de pieren uit je neus

Yep, ik wil geen veronderstellingen maar echt 100% zeker zijn. En dan hangt het soms echt af van details. Maar ik volg ook een stappenplan. Zodat duidelijk is waar we ons bevinden in het brandingtraject en wat al wel of nog niet helder is. Okay, het vraagt wat tijd maar ik wil dit echt grondig en behoedzaam doen. Alles om samen, laag per laag een sterk merk te creëren. Eerst het fundament dan de opbouw. Eerst het ritme, dan de melodie. Want hey, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.

Ik geloof erin dat als je de kloof kan overbruggen tussen jouw unieke verhaal en een even authentiek merk, dat je opnieuw als expert gezien wordt en weer relevant kunt zijn in de continue veranderende wereld.

Als je jouw positionering dan op de juiste manier weet te communiceren, weet iedereen waarom ze bij jou moeten zijn. Hierdoor ben je niet alleen een nóg grotere meerwaarde voor jouw klant, maar bovendien blaak je aan het einde van de dag ook nog van energie zodat je kan genieten van het leven.

Hey Hey, dat ben ik, Stan Dresselaers

 

abdij van Tongerlo

 

 

Hey, herken jij jezelf hierin?

Neem dan vandaag nog contact op en ontdek hoe ik jou kan helpen om jouw merk naar een hoger experten-niveau te tillen.