Rebranding AMR

AMR zijn echte specialisten als het gaat om elektrische aandrijvingen. Zo een elektromotor is dan ook het hart van een machine die dag en nacht moet blijven draaien. Michael en Annelies, zaakvoerders van AMR, wilden deze gedrevenheid en passie beter communiceren. Ze zaten met een verouderd imago. De nood om hun uniek verhaal op een betere manier te vertellen was groot.

oud logo AMR

oud logo

nieuw logo AMR

nieuw logo

Vraag

Electromotoren moeten draaien. Continu, constant op tempo en zonder haperen. Daar zijn ze bij AMR zeer goed van op de hoogte.
De oude identiteit van AMR dateerde al van de jaren ’90 van vorige eeuw. Toen Annelies en Michael het roer overnamen vonden ze het dan ook hoog tijd voor een rebranding. Weg van het oude, op naar het nieuwe!

Oplossing

Hey Hey zorgde voor deze rebranding. Er werd een nieuwe identiteit gecreëerd. Zowel online als offline. De basiskleuren bleven, maar kregen gezelschap van een verwijzing naar roterende bewegende elementen. De identiteit werd eenvoudiger, moderner, maar vooral meer van deze tijd. Tevens werd de nieuwe baseline: ‘Machinery in motion‘ wat meer in de verf gezet. AMR zorgt er immers voor dat jouw machines blijven draaien.
Hey Hey zorgde voor een sterke vertelling van het vernieuwde AMR-verhaal.

new logo AMR

 

baseline - Machinery in motion
corporate identity AMR
nieuw logo AMR
nieuwe iconen AMR
logo en slogan