Project Description

AMR

Een electromotor is het hart van een machine. Dat hij dag en nacht op hetzelfde tempo moet blijven gaan, klinkt voor AMR niet onbekend.
Hey Hey heeft het AMR-verhaal in een nieuw jasje gestoken.

Klant

AMR

Categorie

Logo, Huisstijl, Rebranding

oud logo AMR
nieuw logo AMR

Vraag

Electromotoren moeten draaien. Continu, constant op tempo en zonder haperen. Daar zijn ze bij AMR zeer goed van op de hoogte.
De oude identiteit van AMR dateerde al van de jaren ’90 van vorige eeuw. Toen Annelies en Michael het roer overnamen vonden ze het dan ook hoog tijd voor een rebranding. Weg van het oude, op naar het nieuwe!

Oplossing

Hey Hey zorgde voor deze rebranding. Er werd een nieuwe identiteit gecreëerd. Zowel online als offline. De basiskleuren bleven, maar kregen gezelschap van een verwijzing naar roterende bewegende elementen. De identiteit werd eenvoudiger, moderner, maar vooral meer van deze tijd. Tevens werd de nieuwe baseline: ‘Machinery in motion‘ wat meer in de verf gezet. AMR zorgt er immers voor dat jouw machines blijven draaien.
Hey Hey zorgde voor een sterke vertelling van het vernieuwde AMR-verhaal.

new logo AMR

 

baseline - Machinery in motion
corporate identity AMR
nieuw logo AMR
nieuwe iconen AMR